torsdag 27. mai 2010

Siste innspurt

I dag kom programmet for de neste tre ukene. Som mine elever ville ha gjort, startet jeg med å telle fridager, og kom til tre, helgene medregnet. Første to dagene er vi i Rolle. Mandagskveld er satt av til en sammenkomst med nordiske spesialiteter, har ennå ikke helt bestemt meg for hva jeg skal bidra med, fenalår eller gravlaks? Har lovet Anna, min svenske samboer under oppholdet å ta med strykjern. Tenker å stikke innom Claes O. for å lete etter en adapter og en krølltang. Oppgavene er sendt til gruppeledene, lørdag går turen til Oslo, søndag formiddag sitter jeg på flyet til Stockholm og Genève. Veksle inn penger? Vet ikke helt. Første offisielle oppgave blir å introdusere to av våre forelesere. Nå skal jeg lete opp sanger til den uoffisielle delen av programmet. -Fra Taube til De Lillos, tenker jeg.

Litt om emnet jeg har valgt å fordype meg i:

http://www.ilo.org/public/english/dw/standalone.htm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar